Bulut

Vizyonumuz

Türkiye’de ve dünyada denizcilik sektöründe, benzer deniz taşımacılığı yapan kuruluşlar arasında lider/örnek bir şirket olmaktır.

Misyonumuz

Avrupa'dan Asya'ya, Asya'dan Avrupa’ya ve her iki kıtadan adalara köprü olmak, araç ve yolcu taşımacılığını,
- Topluma ve çevreye duyarlı,
- Müşteri memnuniyeti odaklı,
- Sürdürülebilir büyüme ve yenilikçi hizmet anlayışıyla;
güvenilir, kaliteli, emniyetli, konforlu ve hızlı bir şekilde gerçekleştirmek,  Sürekli büyüyerek ve gelişerek hem Çanakkale halkı için hem de Türkiye için çalışmaktır.
Martı
Martı

Türkiye, istikrarlı ortamı, hızla büyüyen ekonomisiyle cazibe merkezi olmaya devam ederken denizcilik sektörü de hızla gelişmekte ve dünya sıralamasında üst sıralara adını yazmaktadır.

Çanakkale Boğazı’nda yolcu ve araç taşımacılığı görevini layıkıyla yürüten Gestaş Deniz Ulaşım Tic. A.Ş, yılda 15 milyona varan yolcu potansiyeliyle denizcilik sektörünün önemli mihenk taşlarından biridir.

Kurulduğundan bu yana güvenli taşımacılığı, kaliteli hizmeti, müşteri memnuniyetini kendisine ilke edinen Gestaş olarak yeni dönemde, yolcularımızın istedikleri yere güvenle gitmeleri konusunda çok daha fazla çalışıyoruz. Siz değerli yolcula- rımıza ‘güvenli ulaşım’ hissini verebilmek, birinci önceliğimiz.

Hizmet kalitemizi artırırken bizim için değişmeyecek tek unsur kaliteli ve konforlu yolculuktan ödün vermemektir. Her geçen gün daha da büyüyen, gelişen bir aile olmanın gururuyla, genç, dinamik, eğitimli, bilinçli kadromuzla yeni ufuklara doğru yol aldık. Sizlerin ve bizlerin yolu açık olsun...


KALİTE POLİTİKAMIZ VE DEĞERLERİMİZ

Kurumsal Politikamız

Güvenli yolculuk

GESTAŞ Deniz Ulaşım olarak tüm ekibimizle, başta ana faaliyetimiz deniz ulaşımı olmak üzere tüm faaliyetlerimizde güvenli yolculuk ilkesini ön planda tutmaktayız. Güvenli seyir yönetimini yerine getirmek, operasyonel güvenliği sağlamak, güvenli yolculuk seviyesini her geçen gün daha da artırmak ve de en önemlisi şirket içerisinde 'güvenlik' kültürünü yerleştirmek başlıca prensiplerimizdendir. 

Kaliteli hizmet ve müşteri memnuniyeti

Şirketimiz, ulusal ve uluslararası standartlara uyarak, yasa ve mevzuat çerçevesinde faaliyetlerini gerçekleştirirken; müşteri memnuniyetini ve kaliteli hizmet anlayışını ön planda tutmaktadır. Hizmet kalitesinin sürekli iyileştirilmesi çabası içerisinde olunduğu gibi, başta yolcular olmak üzere çalışanlarımız ve iş ortaklarımız ile ilişkilerde insani değerler ön planda tutulmaktadır.  

Çevre Temizliği

Şirketimiz, deniz ulaşımı faaliyetlerini gerçekleştirirken doğayı ve çevreyi korumak adına yasalarla çerçevelenmiş kanun ve mevzuatlara uyduğu gibi, kurum olarak farklı uygulamalar içerisinde olmakta, bu konuda sürekli gelişme sağlamaktadır. Doğal kaynakların verimli kullanılması, gelecek nesillere daha yaşanabilir bir çevre bırakılması olmazsa olmaz politikalarımız arasındadır. 

Sosyal Sorumluluk

Şirketimiz, gerçekleştirdiği ticari faaliyetlerin yanı sıra sosyal sorumluluk bilincini de ön planda tutmaktadır. GESTAŞ, kamu yararını gözeten bir firma olma eğilimiyle, başta sınırları içerisinde bulunduğumuz Çanakkale'ye Çanakkale insanına, daha geniş çerçeveyle de tüm yolcularımız ve toplumumuza değer katacak faaliyetler içerisinde yer almaktadır. 

İnsan Kaynakları Politikamız

Firmamızın İnsan Kaynakları Politikası; stratejik plan ve hedefler doğrultusunda sorumluluk sahibi, konusunda yeterli bilgi ve deneyime sahip işgücünün sağlanması, çalışanlarımızın motivasyonlarının ve şirkete bağlılıklarının ön planda tutularak verimliliklerinin en üst düzeye çıkarılmasıdır.

İnsan Kaynakları Değerlerimiz

Nitelikli İşgücünü Topluma Kazandırmak
- Çalışmak için tercih edilir bir topluluk olmak,
- Topluluğu geleceğe taşıyacak, GESTAŞ değerlerine sahip çıkacak, denizcilik örf ve adetlerine uygun nitelikli iş gücünü seçmek ve işe almak.

Çalışanların Gelişimine Yardımcı Olmak
- Çalışanları motive etmek,
- Memnuniyetlerini ölçmek,
- Çevre ve toplum bilincini geliştirmek,
- Bilgi birikimini kuruma yansıtmak,
- Ekip çalışma ruhunu aşılamak.

Organizasyonu Geliştirmek ve Güçlendirmek
- Çalışanların başarılarının sürekliliğini sağlayabilmek için organizasyonun insan kaynağı, sistem ve süreçlerini sürekli gözden geçirerek ihtiyaçlar doğrultusunda yapılandırmak,
- Yüksek potansiyelli çalışanların performanslarını takip etmek, şirketin bugün ve gelecekteki ihtiyaçları doğrultusunda değerlendirmek.

VOLKAN USLU
GENEL MÜDÜR
Martı
Bulut