GESTAŞ HAKKINDA GELİŞMELER

Kurumumuz hakkındaki haberler ve faaliyetlerimizle ilgi bilgilendirmelere bu bölümden ulaşabilirsiniz.

Tüm Haberleri Görüntüle

Adalar GESTAŞ ile güzel

Anakaraya bağlantısı olmayan adalarda en önemli unsur ulaşımdır kuşkusuz. Çanakkale’nin iki turistik merkezi Gökçeada ve Bozcaada’nın araç ve yolcu taşımacılığıyla ulaşımını sağlayan GESTAŞ olarak, bunu son derece önemsiyoruz. Son iki yılda özellikle adalara yaptığımız yatırımlarla bunu net bir şekilde ortaya koyduk. Nasıl mı?

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Sayın Mustafa Varank, Çanakkale’deydi

Bakan Varank, en büyük ortağı olduğumuz Çanakkale Teknopark Yerleşkesi ve bir dizi açılış için Çanakkale’deydi. Çanakkale Boğaz hattı geçişlerinde feribotumuzu kullanan Bakan Varank’a Genel Müdürümüz Volkan Uslu eşlik etti. Sayın Bakanımız, yolcularla sohbet etti, martılara simit attı; dönüş yolunda sohbet ettiği gençlere “Öğrenci kartıyla gemiyle karşıya 80 kuruşa geçiyormuşsunuz. Bir hayli hesaplı kullanıyorsunuz” sözleriyle takıldı.

Adalar GESTAŞ ile güzel

24 Kasım Öğretmenler Günü Kutlama videomuz yayında...

24 Kasım Öğretmenler Günü’nü özel bir videoyla kutladık. Şirketimizde görev yapan 3 kaptanın, kaptanlık mesleğini seçmelerinde önemli rol oynayan lise öğretmenlerini anlattığı video, sosyal medya hesaplarımızda yayında...

Bulut

BOZCAADA’DA 40’I GEÇEN, GÖKÇEADA’DA 30’U BULAN GÜNLÜK SEFER SAYILARI

Adaların en önemli gündem maddesinin ulaşım olduğundan yola çıkarak ilk iş olarak, yaz döneminde adalara sefer sayılarını artış yoluna gittik. Özellikle bayram haftalarında saatsiz ring sefer ve ek seferler de eklenince Gökçeada’da günde 30’u bulan sayıda, Bozcaada’da ise 40’ı aşkın sayıda seferle ‘rekor’ olarak kayda geçen sefer sayılarına ulaştık. 2018 yılı yaz döneminde bir günde Gökçeada’da 3 gemiyle 30 sefer, Bozcaada’da ise yine 3 gemiyle 1 günde gerçekleşen 41 seferle adaya adeta köprü kurduk.

YAZ AYLARINDA ADALAR TARİHİNDE İLK KEZ 3’ER GEMİYLE SEFER

Bozcaada ve Gökçeada’nın turistik cazibe merkezi olması, iki adamızın da her geçen yıl daha çok ziyaretçi akınına uğraması sonrası, özellikle yaz dönemlerinde bu hatlarda sefer yapılan gemi sayılarımızı artırdık. Her iki adada da yaz döneminde 3’er gemiyle sefer yaptık. Böylece ada tarihinde bir ilki gerçekleştirmiş olduk.

ADALARDA ONLİNE BİLET KOLAYLIĞI…

Bozcaada ve Gökçeada’da başlattığımız online bilet uygulaması, ulaşılamaz görülen adaların ulaşılabilir kılınmasının en önemli adımı oldu. Bozcaada ve Gökçeada yolcuları, yaz aylarında uygulanan online bilet sayesinde daha yola çıkmadan internet üzerinden biletlerini almanın ayrıcalığını yaşadı. Kısa tatil günlerinde bile planlı yolculuk yapmanın kolaylığı ve rahatlığını gören, özellikle çevre illerden gelen ziyaretçiler, bu sistemden oldukça memnun kaldı. Sadece iki yaz sezonunda 200 bini aşkın yolcu online biletle işlem yapmanın avantajlarından yararlandı.

BİZİM İÇİN SAĞLIĞINIZ HER ŞEYDEN ÖNCE GELİR

Bozcaada ve Gökçeada’ya ulaşım rolünü üstlenen GESTAŞ, olarak adalı vatandaşların sağlığını her şeyden fazla önemsiyoruz. Sefer planlamamızı, gece saatlerinde gemilerimiz adalarda bağlayacak şekilde planlayarak, herhangi bir vatandaşımızın hastalık durumunda anakaraya sevk edilmesi ihtimaline karşı tedbiri elden bırakmıyoruz. Günde iki ayrı hasta için iki ayrı özel sefer yaptığımız günler olduğu gibi, sahil güvenlik botu, ambulans helikopter gibi ulaşım araçlarının sefer yapamadığı sert havalarda anakaraya köprü olma vazifesini üstlendik, üstlenmeye devam ediyoruz.

KABATEPE İSKELESİ’NİN ÇEHRESİ DEĞİŞTİ

Gökçeada’ya sefer yaptığımız iskelemiz Kabatepe İskelesi, hem yeşillendi, hem de siz yolcularımız için daha kullanışlı hale getirildi. İskele alanına yapılan çimlendirme çalışmasının yanı sıra çardak tipi oturma grupları da koyularak özellikle çocuklu aileler için feribota biniş öncesi dinlenme alanları oluşturuldu. İskele duvarlarına yaptırdığımız boyama çalışmaları ise, iskelemize ferah bir hava kattı. Gökçeada 1 gemisinde, Gökçeada’da ve Kabatepe İskelesi’nde kurulumunu gerçekleştirdiğimiz çocuk oyun alanları ise hem aileler hem de çocuklar tarafından memnuniyetle karşılandı.

ASIL BİZ TEŞEKKÜR EDERİZ

Adalarda yaz aylarında 3 gemiyle rekor sayıda saatsiz ring sefer, bunun yanı sıra gerçekleşen ek seferler, yüzbinleri geçen sayıda ziyaretçinin adaya taşınması, birçok teşekkürü beraberinde getirirken; teşekkürlerin en büyüğü Gökçeadalı vatandaşlar adına Gökçeada Belediye Başkanı Ünal Çetin’den geldi. Başkan Çetin, NTV, CNN Türk gibi ulusal kanalların canlı yayınına bağlanarak “Gökçeada ulaşılması zor bir yer olarak akıllarda yer etmişti. Gestaş ile birlikte bu durum ortadan kalktı. Bizim ulaşımımız noktasında Gestaş, Çanakkale’nin deniz ulaşım şirketi, adamıza ciddi yatırımlar yaptı. Günde 3 gemiyle, yaklaşık 20 sefer düzenleniyor. Adaya bütün gemilerimiz dolu geliyor. Gestaş’a teşekkür ediyoruz” ifadelerini kullandı, bu ifadeleri ulusal yayın yapan gazetelerde de yer aldı.

GESTAŞ Deniz Ulaşım olarak bizler, her zaman en iyisini yapma gayreti içerisindeyiz. Bize bu sorumluluğu yükleyen sizlere, asıl biz teşekkür ederiz.