Türkçe İngilizce

BİLGİ PAYLAŞIM OFİSİ

Bilgi Paylaşım Ofisi
GESTAŞ, bilginin özgür dolaşımı açısından yeni ve önemli bir kamusal imkan olarak tarif edilen İnternet ortamının bu özelliği sayesinde siz sayın yolcularımıza sadece seyahat ederken değil seyahatten önce de hızlı ve kaliteli hizmet vermeyi hedefliyor.

Görüş, düşünce ve sorunlarınızı Müşteri hizmetleri iletişim sayfamızdaki form yoluyla bizlere doğrudan aktarabilirsiniz. Sizlerden gelen tüm şikayet ve öneriler ilgili birimlere aktarıldıktan sonra, konuyla ilgili geri bilgilendirme dilek veya şikayet sahiplerine yapılacaktır. Alternatif iletişim kanallarımız;

E-Posta : info@gdu.com.tr
Çağrı Merkezi : 444 0 752
Halkla İlişkiler Servisi : Çanakkale İskelesi Terminal Binası -Müşteri hizmetleri servisimize gelerek birebir bilgi alabilir -Çağrı merkezimizi arayarak 7/24 müşteri temsilcilerimiz ile bize ulaşabilir -Mail adresimiz aracılığıyla taleplerinizi iletebilirsiniz.